24 Temmuz 2014 Perşembe

Ders çalışıyorum...


Bugün Fransızca çalışmaya başlıyoruım Sevgili blog.
7 Eylül'de KPDS daha doğrusu (adı ben yokken değişmiş) YDS var. Devlet baba yüksek puan alana azıcık para veriyor. O azıcık parayı alabilmek için önümüzdeki bir buçuk ay biraz ders çalışayım diyorum. En son 2011 sonbahar KPDS'ine girmek için çalışmıştım, bayağı da iyi alacağıma inanmıştım. Ama ve lakin sınava girememiştim. O dönem fasulye ve bezelye olan Zeynep ve Kaan'ın canları içine bulantı kesici ilaç enjekte edilmiş Dekstroz, Laktatlı Ringer çekmişti. Sınav 20 Kasımdaydı. Ertesi gün de doğum günümdü. 20-21 Kasım günlerini o dediğim serumları alarak geçirmiştim evde. Hatta doğum günü pastamın mumlarını da yattığım yerden  üflemiştim. Ne günlerdi.

Şimdi boş vakitlerimde oturup yine çalışayım bakayım. Kaç aldığımı burdan yazarım sevgili blog. Ama kötü alırsam yazmam kötü aldım derim, ona göre...

------
17 Eylül 
Sınav Sonucu bugün açıkladı. 95 aldım. 96 olaydı iyiydi bir barem yüksek dil tazminatı alırdım. Bu da güzel n'apalım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder