Haftalardır kalem oynatmamıştım sayfam için. Son iki haftadır buralarda yoktuk. Düğünümüz vardı. Ondan önce de çocuklar ve ben hastaydık. Bu şu demek: daha fazla uykusuzluk, daha fazla yorgunluk. Hal böyle olunca hiç yazasım gelmemişti. Hatta hiçbir şey yapasım yoktu o aralar. Neyse artık herkes iyi ve evimizdeyiz. Ben de birkaç şey yazayım istedim. Aslında bir video paylaşmak isterim.
Düğün için Kınık'a gittik. Bir haftayı çocuklarla ben orada geçirdik. Burada yapamadıklarını orada yapabilmeleri için elimden geleni yapıyorum. Örneğin suyu çok severler anaları gibi. Suyla oynamalarına izin verdim orada. Çok eğlendiler, ben de onları izlerken eğlendim. Aşağıda bağlantısını vereceğim görüntüler suyla oynadıkları zamanlardan birinin görüntüsü. Bunun dışında leğeni havuz yaptığımız başka günler de oldu. Ama bu videoda beni asıl etkileyen şey sonunda birbirlerine sarılarak sevgilerini dile getirmeleri oldu.
Bizimkileri uzuuun zamandır göremeyen Refref halamıza ithafen yayınlıyorum bu görüntüleri :)
İşte videomuz burada : http://www.youtube.com/watch?v=4ANHMB0UZjk&feature=youtu.be
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder