Kendimi bildim bileli mutfakla haşır neşirimdir. Çocukken
dalında kartlaşmış patlıcan, kabak gibi sebzeleri alır onlarla yemek pişirmece
oynardım. Ortaokul yıllarımda okuldan geldiğimde annem tarlaya giderken
"tarhana çorbası yap", "bayıltma yap" gibi notlar
bırakmışsa sıkılmadan pişirirdim. Hakikaten o yaşımda annem temizlik yapmamı
istese ya da bakkala gitmemi istese zor gelirdi de yemek yapmaya hiç
üşenmezdim. Lise son sınıfta üniversiteye hazırlanırken de başarılı bir deneme
sınavının ardından kendimi çikolatalı kek yaparak ödüllendirirdim. Şimdi de bazı
klasik yemekler dışında yemeklerde standart tariflerim yoktur. Her seferinde
farklı pişirir, farklı malzemeler, baharatlar, yöntemler kullanırım. Son
zamanlarda ise çocuklar için besleyici değeri yüksek ve lezzetli yemekler,
kekler, börekler 'uydurma' eğilimi içindeyim. Kendi tariflerimi ve sonsuz
internet aleminden bularak denediklerimi zaman zaman burada paylaşmayı
düşünüyorum.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder