Hepimiz zor, kara günler geçirdik. İçimiz yandı, kan ağladık. İsyan ettik, neden dedik...Üzülüyoruz, kızıyoruz hala...
Gözümün önüne sırt çantalarıyla vardiyaya giden ya da vardiyadan gelen işçiler geliyor sürekli. Biz terasta çay içip sohbet ederken onlar gece gece işe gidiyorlardı. Gidenler gitti kalanlar madene gitmeye devam edecek, mecbur. Arkadaşlarının canlarını alan o maden bir an önce işbaşı yapsın diye bekliyorlardır eminim. N'apsınlar?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder